Besøk oss på facebook

Facebook Facebook

Galleri

Fotograf: Anita Didriksen
Yndet turområde, fjæra i Helstøen
Anita Didriksen

Hva skjer?

oktober 2020
man.tir.ons.tor.fre.lør.søn.
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
2345678

Kontaktinformasjon

Rødøy kommune
Rødøy rådhus Vågaveien 100
8185 VÅGAHOLMEN
Telefon
: 75 09 80 00 (09.00-15.00)

Org.nr.
: 945 717 173
Mva.nr.
: NO945717173MVA
Kommunenr.
: 1836
Åpningstid
: kl.08.00 -15.30

Sikker innsending

Sikker innsending til kommunen Sikker innsending til kommunen

Kommuneplan

Kommuneplanens samfunnsdel Kommuneplan

Prosjektet Helsehus

Helsehus Helsehus

Rødøy det gode liv

Rødøy det gode liv Rødøy det gode liv

Kommunereform

Bedre kommune Kommunereform informasjonsside

Kommunekart

Polarsirkelportalen Polarsirkelportalen

Personvern

Personvern

Bredbånd og mobiltelefoni, informasjonsside

Bredbånd Bredbånd og mobiltelefoni, informasjonsside

NAV

NAV Rødøy holder til på Rødøy rådhus, Vågaholmen. Publikumsmottaket er åpent mandag og onsdag fra kl. 12.00-14.00 for drop-in. Kontoret er betjent fra kl. 09.00-15.00 alle dager.


Kontaktinformasjon:
Telefon: 55 55 33 33, hjemmeside: https://www.nav.no/Forsiden

Post- og besøksadresse:
NAV Rødøy, Rødøy rådhus, Vågaveien 100, 8185 Vågaholmen

NAV-leder: Pernille Bruun

Tidligere sosialetatens hovedfelt er økonomisk sosialhjelp, økonomisk rådgivning, gjeldsrådgivning, støttekontakt og avlastning for funksjonshemmede, barnevern, husbankens støtteordninger, ulike typer sosiale stønadsordninger, ansvar for tiltak innen barnevern og for funksjonshemmede.

Kontakt:
For tjenestene Økonomisk råd og veiledning, Gjeldsrådgivning, Økonomisk sosialhjelp, kontakt NAV, tlf. 55 55 33 33 eller les mer på NAV sine hjemmesider.

For Husbanken, Transporttjeneste, Ledsagerbevis, Parkeringstillatelse, Fritidskontakt/avlaster, kontakt Rødøy kommune, tlf 75 09 80 00

Publisert 04.04.2017
NAV jpg

NAV tilbyr nå selvbetjeningsløsninger for mange av sine tjenester på nav.no og flere skal det bli fram mot 2020.

Det vil si at mange brukere ikke lengre vil ha behov for å møte opp på NAV-kontoret for å levere sine søknader på eksempelvis foreldrepenger, pensjon, arbeidsavklaringspenger og dagpenger.