Ut på tur i Rødøy

Rødøyløva Ann Karin Arntsen

Rødøy kommune er rik på natur og naturopplevelser. Naturen veksler dramatisk - fra storhavet vest for Myken, til Melfjorden og dens sidearm Nordfjorden langt inn i fjellheimen. Mellom storhavet og de lange fjordene med sine steile og bratte sidevegger, ligger øyriket.

Lokale lag og foreninger i Rødøy har satt ut turposter rundt omkring i kommunen. Noen av disse er også lagt ut på TellTur. TellTur er friluftsrådenes elektroniske postkassetrim. Her kan du finne turmål og registrere resultatene dine. Konkurrer med deg selv eller med andre turgåere om å nå flere mål! Bruk kartet for å se hvilke turmål som finnes, eller gå til ditt nærmeste friluftsråd og les om hvilke konkurranser du kan delta i. Rødøy kommune er medlem i Salten friluftsråd.

Oversikt over TellTur-turer i Rødøy kommune