Avtale med næringsrådgiver er inngått

Fra og med 1. april 2024 trer ny avtale om konsulenttjenester innen næringsrådgivning i kraft. Avtalen er inngått med Norwegian Sounddesign and Management as v/Rolf Inge Sleipnes. Varighet er ett år, med opsjon på ett års forlengelse.

Formålet med anskaffelsen er at Rødøy kommune skal få tilgang på tjenester innen fagområdet næringsrådgivning, som kan benyttes av eksisterende næringsliv, gründere og andre som planlegger å etablere seg i kommunen. Som en del av dette, vil  det være kontakt i form av faste møter og løpende dialog med Rødøy kommune, og kontakt med Innovasjon Norge og andre støtteordninger/aktører som er aktuelle ved etablering av ny eller utvidelse av eksisterende virksomhet.

Rolf Inge Sleipnes har vært innleid i tilsvarende funksjon siden 2011, og har solid erfaring med oppgavene, og god kjennskap til kommunen. Vi ser fram til det videre samarbeidet!