Oppstart av asfalteringsarbeid

I kommunestyrets møte 22. februar 2023, ble plan for asfaltering av kommunale veger i Rødøy 2023-2025 vedtatt. Arbeidene starter opp i Jektvikområdet 22. mai, og vil  få innvirkning på trafikkavviklingen den tiden de pågår. Etter planen skal arbeidene være ferdigstilt 14. juni.

Drømmer i Salten

10 kommuner går sammen for å finne ut hva innbyggerne drømmer om. “Drømmer i Salten”er en statusrapport på hva folket i Salten tenker om framtiden.

Skolerute Rødøy kommune

Skoleåret 2023 / 2024

Har du bolig å leie ut til flyktninger fra Ukraina?

Rødøy kommune har mottatt anmodning fra Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) om bosetting av 30 flyktninger i år 2023. For å få dette til, vil det være behov for flere utleieboliger/-leiligheter. Ønsker du å leie ut bolig/leilighet til flyktninger fra Ukraina, finner du mer informasjon og skjema her.